РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 18/08 Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
- 15/08 Михайло ЖАК, «Значення молитви в особистісному розвитку людини» (науковий керівник – п. Мар’яна Бісик, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 09/08 Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
Найпопулярніше
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Як виховати добру дитину? |
![]() |
![]() |
![]() |
Мар’яна БІСИК
Погляд на виховання дитини змінювався впродовж історії людства. Комуністичне минуле залишило глибокий слід на ставленні до процесу виховання не лише на педагогічному ґрунті, адже радянська доктрина суттєво підтримувалась тогочасною психологією. Так, належне виховання бачилось як відповідність певній нормі та досягнення «ідеалу» радянської людини. Значення ж стосунків у сім’ї посідало далеко не чільне місце. Врешті, діяло безліч структур, покликаних замітити та витіснити батьків із процесу виховання. Як наслідок, ті, хто вихований такими структурами, не вміють та не розуміють важливості стосунку поміж батьками та дитиною із перших хвилин її життя. Саме батьківство зводиться до турботи про фізіологічні та матеріальні потреби дитини. За мету ж виховання такі батьки ставлять собі не допомогу у формуванні зрілої та відповідальної особистості, а радше бачать дитину як більш матеріально-забезпечену версію самих себе. Такий шлях у вихованні веде лиш в одному напрямку – в нікуди. Мар’яна БІСИК. Як виховати добру дитину?//СЛОВО № 4 (64) 2015-2016. с.12-13
|