Translate into...
Newsletter
- 26/08 Початок навчального року
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 18/08 Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
- 15/08 Михайло ЖАК, «Значення молитви в особистісному розвитку людини» (науковий керівник – п. Мар’яна Бісик, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
Most Read
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
Великопосні реколекції у семінарії |
![]() |
![]() |
![]() |
Friday, 11 March 2011 21:34 | |||
![]() Реколекції почалися після Чину всепрощення, який традиційно відбувся у Сиропусну Неділю після Вечірньої молитви. Вже цього вечора відбулася перша реколекційна наука, під час якої реколектант запропонував семінарійній братії роздумати над величчю людини як вінця всього творіння. У понеділок, 7 березня, братія зупинилися в призадумі над наслідками гріхопадіння та над значенням Божого провидіння у визволенні з гріховного рабства. Усе глибше втаємничуючи братію в глибини духовного життя, отець наголошував як внутрішньому, так і на зовнішньому його аспектах: «Молитва - це не пасивність, а стан, що потягає до дії». Для осягнення остаточного звільнення, необхідною є боротьба, на що отець - реколектант ставив особливий наголос: «Немає свободи без боротьби, як і не має звільнення без пролиття крові. Це важка і клопітка праця у вивільненні із пристрасте».
У вівторок 8 березня на подальшому шляху духовної пустині реколекцій братія застановлялася над здобуттям чеснот, які є плодом пройденого подвигу. «Початок Царства Божого тут на землі є в нашому серці і першим кроком до його осягнення вже тут є вдячність - наголосив о. Орест – Ми часто звикаємо до служіння інших наче вони нам вже зобов’язані. Водночас, вдячна людина не користає забагато і задовольняється навіть тим малим, що вона отримала». Звертаючись до майбутнього священичого служіння теперішніх семінаристів, отець підкреслив важливість святості життя священика, яке є вагомим аргументом проповідуваної ним Євангельської благовісті. Останній день реколекцій, 9 березня, розпочався Літургією Напередосвячених Дарів і брати-семінаристи провели його в розважаннях та духовному читанні. Реколекції закінчились, але зерно Божого Слова, посіяне під час них у серцях братів-семінаристів, покликане зростати під час Посту і зродити щедрим колосом благодаті.
|