Translate into...
Newsletter
- 12/07 Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 09/07 Дрогобицька духовна семінарія має нових студентів
- 08/07 Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 04/07 Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- 30/06 Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
Most Read
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
«Якщо я зле сказав, доведи, що воно зле; а як добре, завіщо б’єш мене?» (Йо 18, 23). Роздуми навколо деяких заяв з нагоди роковин Волинської трагедії |
![]() |
![]() |
![]() |
о. Мирон Бендик, ректор
любові Бога і ближнього, якою покликані взаємно обдаровувати себе всі діти Божі. Очевидно, не всі і не завжди заповідь любові втілювали, через гріх недостатньої любові спричиняючи страждання. Християнською відповіддю на гріх було його прощення. Коли спалахували нехристиянські за суттю конфлікти між українцями і поляками, тоді Христова Церква з обох боків закликала не до помсти, а до прощення. Христос, опинившись у ситуації конфлікту між жінкою, спійманою на перелюбі, та її суддями, сказав до суддів лише одне: «Хто з вас без гріха, - нехай перший кидає у неї камінь!» (Йо.8,7). Відтак ніхто не наважився це зробити – замовкли навіть найгаласливіші обвинувачі.
|