Translate into...
Newsletter
- 05/05 Семінарійна спільнота відсвяткувала Пасху Христову
- 03/05 ЕФФАТА ДДС: Взаємозвʼязок між Старим і Новим Завітом. Частина 2 (випуск №32) [ВІДЕО]
- 29/04 Семінаристи помолилися з архиєреєм та привітали його з 18-ою річницею єпископських свячень
- 28/04 Семінаристи долучились до Хресної дороги при Дрогобицькій Катедрі
- 28/04 Чернецтво в нехристиянських релігіях
Most Read
- Фізик-Богослов – Іван Пулюй
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Св. Григорій Ніський „Про устрій людини”
- Створення світу і потоп: біблійний погляд
- Християнство — вершина формування розумної молодої людини
- Чернецтво в нехристиянських релігіях
- ЕФФАТА ДДС: Взаємозвʼязок між Старим і Новим Завітом. Частина 2 (випуск №32) [ВІДЕО]
Молитва, як покута у Сповіді |
Ігор БРИНДАК Часто в часі Сповіді священики дають за покуту відмовити визначене число відповідних молитов. А хіба молитва може бути покутою? Спочатку варто наголосити, що священики можуть давати за покуту не тільки відмовляти приписані молитви. Все залежить від ситуації. Автор цих рядків особисто знає душпастирів, які за покуту дають прочитати відповідні уривки зі Святого Письма. Однак, повернемося до самого запитання. Багато людей вважають покуту, яка дається при Сповіді покаранням. Насправді, і сама Сповідь, і задана на ній покута – є лікуванням. Тобто, завданням сповідника – є вилікувати людину від духовних недуг, подібно, як лікар лікує від недуг тілесних. А якщо так, то тоді молитва є цілком відповідними ліками. Ігор БРИНДАК. Молитва, як покута у Сповіді // "З любов'ю у світ" №3 2017
|