Translate into...
Newsletter
- 26/08 Початок навчального року
- 21/08 Дмитро ВИТІВСЬКИЙ, «Тринітарна антропологія» французького богослова Олів’є Клемана» (науковий керівник - о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 18/08 Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
- 15/08 Михайло ЖАК, «Значення молитви в особистісному розвитку людини» (науковий керівник – п. Мар’яна Бісик, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/08 Володимир КОЗАР, «Діва Марія у контексті християнсько-ісламського діалогу» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
Most Read
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
Походження слова «святий» |
![]() |
![]() |
![]() |
Ендрю КВІНЛАН
Для Ізраїля Бог був не тільки «святим», але й не підлягав жодній ідеї чи образу «святості», що людське єство могло сформувати. У видінні пророка Ісаї в храмі ангели співають, що Бог є «свят, свят, свят». Для підкреслення важливості сказаного єврейська мова важливе слово повторює двічі наприклад, Ісус часто казав: «Амінь, Амінь, кажу вам...». Тож видіння Ісаї, де повторено «свят» навіть не двічі, а тричі, каже нам, що Бог є цілковито «інший», цілковито відділений від нас. Якщо Бог є такий святий, то й ті, хто Йому служать, мають бути також святими. Як каже книга Левіт: «Господь сказав Мойсеєві: «Промов до всієї громади синів Ізраїля і скажи їм: «Святими ви мусите бути, бо я святий, Господь, Бог ваш» (Лев 19, 12). Ізраїль був народом виведеним з Єгипту і відокремленим від інших націй. Кожен хлопчик, народжений в Ізраїлі, був відділеним від світу і подарованим Богу в храмі. Ендрю КВІНЛАН. Походження слова «святий»//СЛОВО № 3 (63) 2015
|