РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 21/09 Семінаристи ДДС побували в педуніверситеті
- 20/09 Шестикурсники ДДС відвідали "Назарет" і "Нашу хату"
- 16/09 Розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 13/09 “Ти наш могутній покров, пресвятий Хресте Христовий!”
- 12/09 Презентація книги “Пацлавська Кальварія і чудотворна ікона Богородиці”
Найпопулярніше
- Тату і пірсинг
- Назар Городиський, «Євангельські ради у житті й творчості Блаженного Климентія Шептицького (1869-1951)» (науковий керівник – о. д-р Олег Чупа, рецензент – о.д-р Володимир Івасівка)
- Андрій Дзюрман, «Гідність людського життя від зачаття у світі книги Стефана Шварца "Моральна проблематика аборту"» (науковий керівник - о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Максим Качала, «Боротьба з пристрастями обжерливості та розпусти в аскетичних творах Єваргія Понтійського (345-399 рр.)» (науковий керівник – о. д-р Олег Чупа, рецензент – о.ліц. Володимир Тухлян)
- Михайло Бонк, «Діяльність оо. Салезіян Візантійського обряду в Україні та на поселеннях» (науковий керівник – ліц. Ігор Бриндак, рецензент – о.ліц. Юрій Хамуляк)
- Святе Письмо — місце зустрічі світових культур
Реформа Церкви згідно з київською традицією XVI-XVII ст. |
![]() |
![]() |
![]() |
о. д-р Мирон Бендик, ректор - римський папа (згідно з „артикулами”), якому новообраний Глава Церкви складатиме послух; - московський патріарх (згідно зі „статтями”), у присутності якого вводитиметься на митрополичий київський престол новообраний Глава Церкви. „Послух” римському папі не є підпорядкуванням, бо не потребує ні затвердження, ні „єднання” з боку папи. „Введення на престол” – символ благословення – не є підпорядкуванням московському патріархові, котрий, ніяк не впливаючи на вибір митрополита, визнає доконаний факт. У наш час Київська Церква конфесійно поділена. Це не повинно заважати глибинно пізнавати спільну київську традицію – неподільний скарб наших предків. Згадані нами дві події минулого не повинні нас ділити. Навпаки, настав час для кожної конфесії все більше ставати собою, суб’єктом власних дій. Наше спільне коріння – в київській традиції. Опора на неї дозволить нам інтегрально поглянути в минуле, побачити його очима предків і спільно ним пишатися. Статтю також опубліковано у блозі Дрогобицької Духовної Семінарії на RISU.
|
Коментарі