РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 04/12 Про цьогорічне святкування празника братства Введення в храм Пресвятої Богородиці
- 03/12 Представники Дрогобицької семінарії взяли участь в урочистостях з нагоди 240-ліття заснування ЛДС [ВІДЕО]
- 02/12 Історія зародження монашества
- 29/11 Шестикурсники ДДС ознайомились з діяльністю куріальних структур
- 28/11 У семінарії відбулась доповідь о. Мирона Бендика про Берестейську Унію
Найпопулярніше
- Конрад Герман Йозеф Аденауер: «Я німець, європеєць і Християнин»
- Церква і переображення звичаїв полісу. Вістря відносин
- Целібат, чи одружене священство?
- «Настанови, отже, царя над нами, щоб правив нами...» (І Сам 8,5)
- Межі закону
- «Блаженні переслідувані за правду…» (Мт 5, 11)
- Закон Божий – дороговказ в управлінні державою
Реформа Церкви згідно з київською традицією XVI-XVII ст. |
![]() |
![]() |
![]() |
о. д-р Мирон Бендик, ректор - римський папа (згідно з „артикулами”), якому новообраний Глава Церкви складатиме послух; - московський патріарх (згідно зі „статтями”), у присутності якого вводитиметься на митрополичий київський престол новообраний Глава Церкви. „Послух” римському папі не є підпорядкуванням, бо не потребує ні затвердження, ні „єднання” з боку папи. „Введення на престол” – символ благословення – не є підпорядкуванням московському патріархові, котрий, ніяк не впливаючи на вибір митрополита, визнає доконаний факт. У наш час Київська Церква конфесійно поділена. Це не повинно заважати глибинно пізнавати спільну київську традицію – неподільний скарб наших предків. Згадані нами дві події минулого не повинні нас ділити. Навпаки, настав час для кожної конфесії все більше ставати собою, суб’єктом власних дій. Наше спільне коріння – в київській традиції. Опора на неї дозволить нам інтегрально поглянути в минуле, побачити його очима предків і спільно ним пишатися. Статтю також опубліковано у блозі Дрогобицької Духовної Семінарії на RISU.
|
Коментарі