Translate into...
Newsletter
- 25/07 Наука, яка веде до Бога
- 23/07 Василь Когут, «Католицько-ісламський діалог на основі документу ІІ Ватиканського собору "Nostra Aetate "» (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент – о. ліц. Володимир Тухлян)
- 22/07 Чи можна довіряти теоріям еволюції?
- 18/07 Священниче покликання у світлі шляху біблійного Мойсея
- 17/07 Роман Ковівчак, «Заповідь любові до ворогів (Мт 5,43-48 і Лк 6,27-35). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент – о. ліц. Андрій Нискогуз)
Most Read
- Дмитро Білий, «Господня молитва (Мт 6,9-13; Лк 11,1-4). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Ростислав Приріз, рецензент – о.ліц. Андрій Нискогуз)
- Там, де замовкає наука
- Дмитро Голик «Дівицтво і материнство Пресвятої Богородиці за книгою американського професора-богослова Бранта Пітра "Ісус Христос та єврейські коріння Діви Марії: Розкриття образу Матері Месії"» (наук. кер. – о. ліц. Іван Гаваньо, рец. – о. В.Тухлян)
- Філософія – провідниця до богослов’я
- Релігія та наука: чи існує конфлікт?
- Моральна оцінка науково-технічного прогресу
- Микола Цмоканич, «Проблематика ґендерної ідеології у творчості Ґабріели Кубі», (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
Хто з них багатий і вбогий? |
![]() |
![]() |
![]() |
п. Тарас Жеплінський, випускник ДДС В книзі Буття ми знаходимо, що Бог є люблячим Батьком. Він дбає про людину, яку сотворив, – поселяє її в Едемському саду, дає владу над усім творінням, кличе до спілкування із Собою (див. Бут 1-2). Дарує, отже, людині всі умови та засоби для повноцінного життя. Ісус Христос, однак, прийшовши відкриває нам ще більше про наше перебування у світі. В одній зі своїх притч (див. Мт 21, 33-46) Спаситель повторює за автором книги Буття, що Царство Небесне подібне до Господаря, що насадив виноградник, приготував всі умови для праці, і – додає щось нове, – найняв (!) до нього робітників. Людина господар у світі? Виноградником, який насадив євангельський Господар, є цілий світ, а кожен із нас, людей, – робітником, якого цей Господар винаймає на роботу. Євангелист також згадує, що найнявши робітників Господар відійшов. А отже, – довірив їм своє творіння, аж поки не повернеться, щоб отримати бажаний плід. Та чи оправдають наймані робітники сподівання свого Господаря? Як вони поведуться із Його виноградником? Чи принесуть Господареві належні плоди? Моє – не моє, а Боже Для того, щоб ми могли звершувати нашу працю, Господь дає нам потрібні інструменти в залежності від того, до якої саме роботи нас кличе: вміння, таланти, голову на плечах, фінансові можливості, врешті-решт. Однак дуже часто, дорогі читачі, можемо спостерігати, як люди неправильно поводяться із цими інструментами і починають назбирувати багатство для себе часто навіть обкрадаючи інших. Горе такій людині, бо і вся її праця йде намарно, і лічені роки її перебування у Господньому винограднику минають безуспішно. Тарас ЖЕПЛІНСЬКИЙ. Хто з них багатий і вбогий?//СЛОВО № 3 (67) 2016
|