ВСТУПНА КАМПАНІЯ
Дрогобицька духовна семінарія
оголошує про набір студентів
- Інформація для вступників
- необхідні документи та вимоги - Пам'ятка вступникові
- Прийом документів
- З 2 червня по 4 липня 2025 з 11.00 по 15.00 год. (вул. Д. Галицького, 2 у м. Дрогобичі) - Вступні випробування
- 7-8 липня 2025 - Додаткова інформація - admin@dds.edu.ua,
0677751520
РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 30/06 Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- 21/06 Шістнадцять семінаристів отримали дипломи і нижчі свячення [оновлено, додано ВІДЕО]
- 02/06 Читайте новий випуск семінарійного часопису «Слово»
- 27/05 Пам'ятний подарунок від випускників ДДС
- 26/05 День Відкритих Дверей
Найпопулярніше
- Поділи і розколи в історії Церкви: причини та наслідки
- Криве дзеркало єдності: Львівський псевдособор (1946)
- Самоусвідомлення Церкви. Аналіз однієї книги про еклезіологію
- ЕФФАТА ДДС: "Взаємодія віри і науки на прикладі святої Гільдеґарди з Бінгена" (випуск №36) [ВІДЕО]
- Введенські братчики з пасхальною місією відвідали Луцьк
- Місійна поїздка братів до міста Сарни
- Семінаристи відвідали м. Дніпро під час великодніх місій
Побачила світ чергова цікава книга о. д-ра Мирона Бендика про богословʼя |
![]() |
![]() |
![]() |
Четвер, 05 вересня 2024 07:11 | |||
У книзі, в основі якої покладено курс лекцій з порівняльного богослов’я в Дрогобицькій духовній семінарії у 1998-2024 рр., автор представляє загальні риси богослов’я західної церковної традиції з перспективи Християнського Сходу. Попри складність (богословʼя Заходу має довгу історію і стає щораз більш плюралістичним), такі зіставлення й порівняння необхідні в сучасному багатокультурному і глобальному світі, бо допомагають повніше пізнати Богом об’явлену Істину. У вступі автор пише: "Чи має наша Церква власне богослов’я, не «західне» і не «східне», або ж не «римське (латинське)» і не «візантійське (московське)»? Відповідь на це питання має дві складові: по-перше, і римське, і візантійське богослов’я сумісні між собою, як історично були сумісними християнський Захід і християнський Схід. Тому питання не можна ставити в площину «або – або». По-друге, і римське, і візантійське богослов’я не є загальнозахідні чи загальносхідні. Поруч із ними можуть існувати й існують інші богослов’я, подібно як, крім Римської й Царгородської, існують також інші Церкви" (с. 9). Також о. д-р Мирон Бендик зазначає: «Внесок латинської й візантійської тралицій у сприймання єдиної спасительної богоодкровенної Традиції, принесеної на землю Сином Божим Ісусом Христом, безсумнівний. Богословський підхід до цих двох традицій споглядає їх у взаємо-доповненні. Що більш богословським буде такий підхід, то ближчими ставатимуть одна до одної чисельні Церкви, які виросли з цих традицій. Сприймання ж цих традицій із перспективи плюра-лізму культур допоможе належно їх оцінити й подивляти геніальність латинських і візантійських Отців Церкви» (с.185-186). З питань придбання книг видавництва Дрогобицької духовної семінарії запрошуємо звертатися до секретаріату семінарії або заповнити форму за посиланням.
Підписуйтесь ✅ і стежте за фото- і відео-матеріалами тут:
|