РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 06/09 Шестикурсники ознайомилися з особливостями душпастирського служіння на одній з міських парафій
- 05/09 Розпочалося навчання у Малій семінарії та на Підготовчих курсах
- 01/09 Реколекції з нагоди початку навчального року
- 29/08 Вечірня з Литією з нагоди свята Усікновення
- 26/08 Початок навчального року
Найпопулярніше
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- Віталій КРАВЧУК, «Богослов’я Хреста в навчанні папи Венедикта ХVІ» (науковий керівник – вл. Григорій (Комар), рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ГРИНЬКІВ, «Ідея християнсько-національного виховання у творчості Григорія Ващенка» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Олег Кекош)
«Нехай буде воля Твоя» |
![]() |
![]() |
![]() |
Молячись кожного дня Господню молитву «Отче наш», ми промовляємо такі слова, які мали бути синергійною співпрацею Бога і людини, для її освячення і обожнення, преображення себе і всього творіння, аж до того, щоб стати синами Божими по благодаті. Саме це було в задумі Божому. Це слова «Нехай буде воля Твоя». Звернемо свій погляд на наших прародичів Адама і Єву. Будучи в раю і виконуючи волю Отця: "з того дерева не їстимеш плоду", жили чудовим життям володіли всім, що дав їм Господь. Але знаємо, що через непослух Єви, яка спокусившись вкусила плід із забороненого дерева, принесла у Богом створену гармонію світу гріх, який все це зруйнував. Людина звернула свій погляд, не на бога, як це було до того, а на себе, бо хотіла вже стати Богом, як це каже Біблія. Саме гріх поставив бар’єр між Богом і людиною. Не було вже того живого спілкування між творцем і творінням, а тим більше, виконання Його волі. Наслідком такого егоїзму, скорочення шляху до своєї цілі, людина була вигнана з раю, втратилась ця насолода справжнього життя, життя з Богом. Бо каже Господь «ти є порох і вернешся в порох». Бачимо до чого привів егоїзм і не послух, до трагічних наслідків, до смерті. Але призначення людини інше – це життя вічне, життя у Божому житті. І тут ми зупинемось на другій постаті, яка стала кульмінацією усього людства від якої хід історії змінюється, змінюється вектор поглядів з себе на Бога. З людських уст лунають слова «так ось я Господня слугиня і нехай зо мною станеться за твоїм словом». Це Марія, яку святі отці називають Новою Євою, яка дала життя тому, хто є джерелом нашого життя. Єва своїм так – внесла в світ гріх і смерть, а Марія у покорі, через своє маленьке так породила на світ Спасителя життя нашого. Але Марія не лише породила Христа і на тому все. Вона на протязі свого життя разом з сином творила волю Отця. Пригадаймо собі випадок коли прийшли до Ісуса і сказали, «ось мати твоя і брати твої». Христос відповів: «мати моя і брати мої це ті хто виконують волю Отця мого, що на небі». По-людськи ми б відреагували негативно. Це ж твоя рідна мати. Але цими словами, Христос не ображає Марію, не нехтує нею, а навпаки возвеличує, підкреслюючи, що вона є виконавицею волі Божої. Бачимо Марію і під Хрестом де Ісус віддав під її материнську опіку все людство, бачимо її і на Вознесіння, бачимо Марію серед апостолів у день п’ятидесятниці. Вона після смерті і вознесіння сина свого вірно зі страхом і трепетом творила волю Отця. Так і ми брати навчімося від Діви Марії і просімо, щоб допомагала нам відчувати і виконувати волю Божу. Бо кажемо у молитві «О все милостива Діво Маріє, ще від віків не чувано, щоби той хто прибігав під твій покров, чи благав про заступництво, був не вислуханий … » Тільки з творенням Божої волі у цій синергії Бога і людини, пролунають слова в повноті: «нехай буде Царство Твоє … ». Амінь. (бр. Ігор Гайдук, травень 2012 р.Б.)
|