|
Молитовні спільноти як один з видів мирянського служіння в Церкві |
|
|
|
о. Роман Федько, викладач ДДС
За останніх 25 років ми є свідками того, як при наших парафіях з’явилися різного роду молитовні братства та спільноти, які, здається, трохи дублюють саму роль парафіяльної спільноти, яка споконвіку збирає людей на молитву і провадить її. За таких умов, здавалося б, збиратися тільки на молитву в парафіяльній спільноті, як в малій Церкві без великої Церкви, тобто всієї громади, нема потреби?
|
Побачив світ 99-ий номер семінарійного часопису "Слово" |
|
|
|
99-ий номер релігійно-суспільного часопису «Слово», який видає Дрогобицька духовна семінарія, присвячений темі християнського виховання. Пояснюючи вибір редколегією саме такої тематики, у «Шпальті редактора» о. д-р Роман Андрійовський роздумує над важливістю гармонійного розвитку особистості, наголошуючи на необхідності врахування не лише фізичних, але й духовних і моральних аспектів виховання. Він зауважує, що неправильні підходи до виховання можуть призводити до серйозних соціальних проблем і особистих трагедій, зокрема, через маніпуляції прихильниками різних ідеологій, які намагаються контролювати освітні системи. Автор закликає до виважених підходів в процесі виховання, аби уникнути негативних наслідків і формувати здорове суспільство.
|
|
Воля Божа – святість наша |
|
|
|
о. Мирон Бендик
«Маєте бути святими, бо Я Святий» (Лев 11, 45). У цих Божих словах, скерованих до нас, стверджуються Божа святість і наша несвятість. Саме святістю Бог відрізняється від нас, а несвятістю ми відрізняємося від Бога. У Старому Завіті святість Бога сприймалася не тільки як Його відмінність від людини, а й як відокремленість людини від Бога. Людина Бога насамперед боялася і тому намагалася триматися від Нього подалі. Поширеним було переконання, що хто «побачив» Бога (занадто наблизився до Нього), той помре. У Єрусалимському храмі було «відокремлене» від людського доступу «святе святих», ввійти в яке міг тільки первосвященник і тільки раз на рік. Тому і в храмі людина мала зберігати щодо Бога шанобливу дистанцію.
|
Молитва, як покута у Сповіді |
|
|
|
Ігор БРИНДАК
Часто в часі Сповіді священики дають за покуту відмовити визначене число відповідних молитов. А хіба молитва може бути покутою? Спочатку варто наголосити, що священики можуть давати за покуту не тільки відмовляти приписані молитви. Все залежить від ситуації. Автор цих рядків особисто знає душпастирів, які за покуту дають прочитати відповідні уривки зі Святого Письма.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Наступна > Кінець >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |