РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 01/08 Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- 28/07 Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- 24/07 Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- 20/07 Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- 16/07 Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Важливість християнської сім'ї |
![]() |
![]() |
![]() |
Андрій ВИТІВСЬКИЙ «Подружній союз чоловіка і жінки є церковним за своєю природою, як і природа Церкви відображується в єдності подружньої пари... Подружнє життя є «таїнственною іконою Церкви», місцем присутності і дії Христа, знаком нового життя» . Міцність сім'ї – міцність держави. Водночас у реаліях сьогодення перед подружжям і сім’єю постають серйозні виклики. Мури сім'ї похитуються під бомбардуванням псевдо-цінностей сьогодення: «свобода» (свавілля, безвідповідальність), «щастя» (задоволення всупереч всьому) тощо. «Ти - свобідний... Ти не мусиш терпіти цю жінку [чоловіка], дітей протягом всього життя. Не обмежуй себе. Можливо, ти створений для когось іншого. Шукай, пробуй», – приблизно такі настанови до шлюбу звучать від світу, приблизно так світ «благословляє» подружжя. Свобода – об'єкт найбільшої спекуляції в даному випадку. Насправді ж свобода – це лиш частина справи і половина правди. Бути свобідним – це лише негативний аспект цілісного феномену, позитивний аспект якого – бути відповідальним. «Ось чому я порадив би, щоб статуя Свободи на східному побережжі США була доповнена статуєю Відповідальності на західному» , - каже Віктор Франкль. Андрій ВИТІВСЬКИЙ. Важливість християнської сім'ї//СЛОВО № 4 (64) 2015-2016. с.18-19
|