РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 28/07 Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- 24/07 Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- 20/07 Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- 16/07 Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/07 Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Студент?! – Давай догори: до святості! |
![]() |
![]() |
![]() |
Андрій КІТИК
Сотворення Адама Коли Господь творив всесвіт, щодня дивився на нього і бачив, що все було добре (див. Бут 1). Наприкінці Він створив людину та поставив її на вершині всього творіння. І Адам насолоджувався перебуванням з Богом... Адамова праця Буття з Богом не означало бездіяльності Адама. Навпаки – він отримав завдання пізнавати подарований йому світ та оволодівати ним: «Порати його й доглядати його» (Бут 2, 15). Так Адам співпрацював і співтворив світ із Богом... Адам потребує допомоги Поставивши Адама над творінням, Господь відкрив, що «недобре чоловікові бути самому» (Бут 2, 18), і створив йому помічницю – жінку, яку Адам назвав Євою. Адамів гріх Господь дав Адамові та Єві заповідь, але вони не послухали Творця. Вони вирішили, що й самі можуть бути «як Бог» (Бут 3, 5). Однак унаслідок гріха Адам ховається від Бога, звинувачує Єву, залишається нагий і самотній (Бут 3, 713)... «Адаме, де ти?» Милосердний Бог, бачачи непослух першої пари, кличе Адама: «Де ти?» (Бут 3, 9). Так починається історія спасіння. Як добрий Батько, Бог шукає впалу людину і не перестає її кликати, не втомлюється називати кожного по імені... Адамове потомство Наслідки гріхопадіння прародичів були летальними для цілого людства. Через гріх у цей світ увійшла смерть, а зі смертю – цілий шлейф хворіб і болю. Господь же, бажаючи повернути нам нашу гідність вінця творіння, обіцяє Адамові Потомка (див. Бут 3, 15), Який подолає гріх і смерть. Перспектива Адама – в Ісусі Христі Бог став людиною, щоб вкотре покликати до Себе Адама, а не знайшовши його на землі, зійшов аж до аду. Цього разу Адам не ховався, а використав цей шанс і вийшов за Ісусом до воскресення, реалізуючи перспективу уподібнитися Богові. Це його весна, його оновлення, його «радість Євангелія». Андрій КІТИК. Студент?! – Давай догори: до святості!//СЛОВО № 3 (63) 2015
|