РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 20/07 Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- 16/07 Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/07 Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 09/07 Дрогобицька духовна семінарія має нових студентів
- 08/07 Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
Літня практика семінариста |
![]() |
![]() |
![]() |
Андрій Мелешко Літо, канікули, відпочинок – пора, на яку чекає кожен, втомлений від навчання, питомець семінарії. Однак поряд з відпочинком буття семінаристом передбачає певну працю чи служіння для Церкви, якій майбутні священики вже відтепер присвячують своє життя. Слід наголосити, що влітку семінарист не перевтілюється в світську особу, але далі залишається семінаристом. Тому як тільки він прибуває додому на канікули - відразу зобов’язаний повідомити отця-пароха про свій приїзд. А той, у свою чергу, пропонує брату різного роду діяльність при храмі, зокрема: догляд за храмом, катехизацію молоді, дяківське служіння, проведення дитячих та молодіжних таборів тощо. Крім практики на парафії, ректорат пропонує семінаристам різноманітну духовну чи фізичну працю, розподіл якої відбувається в останній день перебування братів у семінарії. Розподіл відбувається таким чином, щоб кожен брат мав можливість попрацювати фізично, але також розвивав свої навики праці з людьми, зокрема в таборах, сарептах, прощах. Практика в семінарії включає працю й у семінарійному господарстві, догляд та підготовку семінарійного дому до нового навчального року тощо. На прощах брати допомагають отцям на богослужіннях, працюють в групах, супроводжують прощі своїм співом, виконують різне доручення отців. Дуже цікавим елементом літньої практики є тижневе перебування в монастирі, а саме в Святоуспенській Унівській Лаврі. Щоліта брати мають можливість пожити в монастирі, помолитись, духовно збагатитися, а також допомогти унівській братії: під послухом отця ігумена виконують семінаристи різну працю. Ще одна невід’ємна частина літніх вакацій семінаристів – відпочинкові табори та сарепти для дітей, молоді. Брати на сарептах проводять на різні теми катехизи, ігри, моляться з молоддю, допомагають їй виконувати різні завдання, доглядають за порядком на таборі. Після завершення літа семінарист обов’язково має подати в ректорат рекомендацію від отця пароха про проведення літніх канікул. Андрій МЕЛЕШКО. Літня практика семінариста//СЛОВО № 2 (66) 2016, с.42
|