РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 20/07 Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- 16/07 Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/07 Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 09/07 Дрогобицька духовна семінарія має нових студентів
- 08/07 Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
Духовний провід у ДДС |
![]() |
![]() |
![]() |
о. Степан Угрин, викладач та духівник ДДС Духовний провід у семінарії – це важлива ланка у плеканні покликання серед кандидатів до священства. Разом з цілим блоком навчальних дисциплін, що посвячені питанням духовності, він мав би закласти в майбутніх пастирів основні принципи мистецтва пізнання шляхів Святого Духа. Тому щодня духівники семінарії мають можливість звернутися до студентів на Літургії через проповідь. Крім того для семінаристів проводяться духовні науки, які здебільшого є також майданчиком живого спілкування між студентами та духовними отцями. Тут кожен може поставити запитання духівникові чи то на ним запропоновану тему, чи на інші теми, якими цікавляться студенти самі. Звичайно, чи не найбільш дієвим способом духовного проводу є духовні розмови, на які семінаристи можуть прийти до духівника, який цілодобово перебуває у семінарії. Духівник знає середовище, в якому постійно живуть студенти, а тому може надати їм цінні поради для вирішення різних кризових моментів, які іноді вони переживають. Унікальність духовного проводу в Дрогобицькій семінарії полягає в тому, що, крім постійно перебуваючого духівника, кілька інших духівників мають добові чергування. Вони очолюють богослужіння, проводять духовні конференції для студентів закріпленого за ними курсу, сповідають чи проводять духовну розмову. Духівниками є і одружені, і неодружені священики, а це є свідченням цінного досвіду для семінаристів, який допомагає їм у виборі майбутнього стану у священстві. Зрозуміло, всі умови для духовного росту автоматично його не передбачають - тут потрібно неабиякої праці над собою, зокрема над своїми немочами, пристрастями. Зрештою, духовного життя неможливо навчити як якийсь предмет – це радше досвід віри, який передається від тих, хто його більше посідає. о. Степан УГРИН. Духовний провід у ДДС//СЛОВО № 2 (66) 2016, с.13
|