РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 24/07 Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
- 20/07 Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- 16/07 Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- 12/07 Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- 09/07 Дрогобицька духовна семінарія має нових студентів
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Як стати учасником чуда? |
![]() |
![]() |
![]() |
Роман Садовий
Досягнення медицини дозволяють лікувати безліч хворіб, здійснювати пересадки органів і, навіть, здійснювати заміну природних тканин на штучні. І все це ніби так, однак трапляються речі, які виходять поза рамки вищезгаданого. Це стосується як явищ неживої природи, так і життєдіяльності людини загалом. І як бути? Шукаймо відповідь в Біблії. На сторінках Нового Завіту неодноразово зустрічаємось зі згадками про чуда, які творив Христос. Різні оздоровлення, зцілення, перетворення води у вино, втихомирення бурі, ходіння по воді, воскресіння Лазаря, дочки Яіра, сина вдови, і, нарешті, кульмінація – воскресіння самого Господа Ісуса Христа. Ось такий широкий спектр справ, звернених до різних категорій людей. Зрозуміло, що слуга сотника, дочка начальника синагоги, син вдови – були людьми з різних «прошарків суспільства». Однак бачимо, що Христос не зважає на людський поділ на класи, касти, соціальні групи. Він прийшов до всіх і дає можливість кожному стати учасником чуда. Читаючи діяння апостолів, житія святих, бачимо, що в перші століття апостоли творили чуда, християни творили чуда, і цілком логічно може виникнути питання: куди поділось чудо із життя християн? Роман САДОВИЙ. Як стати учасником чуда? // СЛОВО № 1 (69) 2017
|