РОЗДІЛИ САЙТУ
Перекласти на...
Нові матеріали
- 06/08 Яків-Микола КРИВЕЦЬКИЙ, «Військове капеланство УГКЦ в Україні. Канонічні та юридичні аспекти» (науковий керівник – о. ліц. Олег Цимбалюк, рецензент - о ліц. Петро Войтович)
- 03/08 Віталій КУЛЬЧИЦЬКИЙ, «Вибір апостолів (Мр 3,13-19 і Лк 6,12-16). Лінгвістично-екзегетичне дослідження» (науковий керівник – о. ліц. Андрій Кобільник, рецензент - о ліц. Ростислав Приріз)
- 01/08 Мар’ян КУРИЛО, «Гріх гомосексуальності та шляхи його подолання за творчістю о. Юзефа Августина» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – ліц. Василь Салій)
- 28/07 Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
- 24/07 Юрій МАЦІБОРА, «Пошуки єдності Київської митрополії у ХVII ст.» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент - о. ліц. Володимир Тухлян)
Найпопулярніше
- Роман ФЕДИС, «Моральна проблематика життя, утримання і ставлення до українських полонених на Донбасі (2014-2022 рр.)» (науковий керівник – о. ліц. Тарас Коберинко, рецензент – о. ліц. Євген Карпінець)
- Андрій ПУЦІВ, «Блаженна Йосафата Гордашевська – засновниця і настоятелька Сестер Служебниць» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент -о. ліц. Остап Черхавський)
- Ярослав МЕДЯНКО, «Владика Григорій Хомишин в громадсько-політичному житті Галичини в 20-30 рр. ХХ ст.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. д-р Віталій Лесняк)
- Олег ОРТИНСЬКИЙ, «Душпастирська місія Української Греко-Католицької Церкви у США (кінець ХІХ – 70-ті роки ХХ ст.) » (науковий керівник – о. ліц. Юрій Хамуляк, рецензент - о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Олег МИСЬКО, «Пастирська діяльність отця Омеляна Ковча у 1922-1944 рр.» (науковий керівник – п. Ігор Бриндак, рецензент – о. ліц. Андрій Низкогуз)
- Богдан МАЦЬКОВИЧ, «Пастирська опіка над особами з психічними розладами» (науковий керівник – о. ліц. Іван Гаваньо, рецензент - о. ліц. Євген Карпінець)
- Михайло ЛУЦАК, «Розуміння смерті у богословській спадщині святого Івана Золотоустого» (науковий керівник – о. д-р. Мирон Бендик, рецензент – о. ліц. Володимир Івасівка)
Статевість – благословення чи тягар? |
![]() |
![]() |
![]() |
Володимир Тухлян
Проте у такі звичайнісінькі моменти народжуються особливі миті, які не тільки змінюють еталони стереотипів, але й дарують людям духовну радість. В той час, коли пасажири очікували прибуття свого автобуса, до зупинки підійшов елегантно вдягнутий чоловік. Коли повз нього проходила дівчина, яка вирізнялася з-поміж інших дорогим одягом і красою, а своєю легкою ходою заворожувала погляд усіх, хто її бачив, то цей чоловік повівся незвично, бо, на відміну від інших, не супроводив її поглядом. Це викликало здивування у молодої пари. Зауваживши це, чоловік підійшов до закоханої пари і, посміхаючись, чемно запитав: – Чому ви так на мене дивитеся? Для багатьох молодих людей виховання у сексуальній площині повинно починатися із позитивного ставлення до статевості. Невиправданим є сприймати статевість як щось нечисте та заборонне, викрадене в Бога ціною гріха. Бог створив людину разом з її пожаданнями для того, щоб вона користувалася ними для свого добра та інших. Важливо розуміти, що сексуальність – це не царина розваг та відпочинку. Нехтування Божими Заповідями приносить шкоду не Богові, а насамперед людині, бо сексуальні надмірності стають причиною її страждань . Достоєвський писав, що краса врятує світ, та це станеться з однією передумовою: якщо краса не погубить внутрішній світ людини! Господь доручив людям великий капітал сексуальності, і тільки правильне розуміння цього дару може приносити дивіденди. Як зауважує Йоганнес Гессе, для людини велике значення має думка про майбутнє, а тому тримати тіло і душу в чистоті є немовби священним обов’язком перед своїми дітьми . Невдовзі під’їхав автобус, у який, попрощавшись з цікавим співрозмовником, сіли хлопець і дівчина. Під час подорожі вони згадували слова незнайомця. Ця випадкова зустріч стала для них особливою, бо вони твердо вирішили прислухатися до слів незнайомця та втілювати їх у життя. Вони зрозуміли, що не можна сприймати статевість у дусі «споживацтва», «насолоди» чи «тягару», бо якщо статеву енергію не опанувати і не примусити її служити любові, то вона непомітно повертається проти людини. Пристрасна закоханість засліплює, а справжня любов відкриває очі. Любов дає змогу бачити духовне ядро іншої людини, її справжню сутність та ціннісний потенціал. Володимир ТУХЛЯН, Статевість – благословення чи тягар? // СЛОВО №4 (76)
|